عنوان: عادت کا خون آنے کے ایک دو دنوں بعد دھبے (spots) آنے کا حکم (7379-No)

سوال: سوال یہ پوچھنا تھا کہ میرے پیریڈز (Periods) کا دورانیہ پانچ سے چھ دن ہے، کبھی کبھی ساتویں، آٹھویں اور نویں دن تک بھی براؤن کلر کا دھبہ آجاتا ہے، اس صورتحال میں روزہ رکھنا اور نماز پڑھنی چاہیے یا نہیں؟

جواب: سوال میں پوچھی گئی صورت میں اگر حیض کا خون اپنی عادت کے مطابق بند ہوا، پھر ایک دو دنوں بعد دھبے (spots) آنے شروع ہوگئے، یہ سلسلہ اگر دس دن کے اندر ہی بند ہو جائے تو جب تک خون اور دھبے آتے رہے، وہ پوری مدت حیض کی شمار ہوگی۔ ہاں! اگر دس دن کے بعد بھی دھبے آتے رہے تو مقررہ عادت کے دنوں تک حیض شمار ہوگا اور اس کے بعد آنے والا خون استحاضہ کا شمار کیا جائے گا، اس صورت میں استحاضہ کے دنوں کی نمازوں اور روزوں کی قضاء لازم ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

بدائع الصنائع: (41/1، ط: دار الکتب العلمیہ)
(وأما) صاحبة العادة في الحيض إذا كانت عادتها عشرة فزاد الدم عليها فالزيادة استحاضة، وإن كانت عادتها خمسة فالزيادة عليها حيض معها إلى تمام العشرة لما ذكرنا في المبتدأة بالحيض، وإن جاوز العشرة فعادتها حيض، وما زاد عليها استحاضة لقول النبي - صلى الله عليه وسلم - «المستحاضة تدع الصلاة أيام أقرائها» أي: أيام حيضها، ولأن ما رأت في أيامها حيض بيقين، وما زاد على العشرة استحاضة بيقين، وما بين ذلك متردد بين أن يلحق بما قبله فيكون حيضا، فلا تصلي، وبين أن يلحق بما بعده فيكون استحاضة فتصلي، فلا تترك الصلاة بالشك۔

الفتاوی الھندیۃ: (39/1، ط: دار الفکر)
(ومنها) النصاب أقل الحيض ثلاثة أيام وثلاث ليال في ظاهر الرواية. هكذا في التبيين وأكثره عشرة أيام ولياليها. ۔۔۔۔
فإن رأت بين طهرين تامين دما لا على عادتها بالزيادة أو النقصان أو بالتقدم والتأخر أو بهما معا انتقلت العادة إلى أيام دمها حقيقيا كان الدم أو حكميا هذا إذا لم يجاوز العشرة فإن جاوزها فمعروفتها حيض وما رأت على غيرها استحاضة فلا تنتقل العادة هكذا في محيط السرخسي.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 767 Apr 27, 2021
aadat ka khoon aanay kay aik do dino baad dhabbay (spots) anay ka hukum, Ruling / Order of spotting after one or two days of menstrual bleeding

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Purity & Impurity

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.