عنوان: قرض ادا کرنے سے پہلے نکاح کرنے کا حکم(7617-No)

سوال: میرے اوپر قرضہ ہے، لیکن میں اس کی ادائیگی سے پہلے نکاح کرنا چاہتا ہوں، کیا میں قرض کی ادائیگی سے پہلے نکاح کرسکتا ہوں؟

جواب: واضح رہے کہ مقروض ہونا نکاح کے درمیان شرعاً رکاوٹ نہیں ہے، لہذا اگر آپ حقوق زوجیت ادا کرسکتے ہیں اور اسی طرح لڑکی کے نان و نفقہ اور رہائش کا انتظام کرسکتے ہیں، تو آپ کے لئے مقروض ہونے کے باوجود نکاح کرنا جائز ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

مشکوۃ المصابیح: (ص: 267)
قال رسول اللهﷺ:" يا معشر الشباب من استطاع منكم الباءة فليتزوج فإنه أغض للبصر وأحصن للفرج ومن لم يستطع فعليه بالصوم فإنه له وجاء "
وفی حاشیۃ المشکوۃ فی قولہ (الباءۃ) : فیہ حذف المضاف أی مؤنۃ الباءۃ من المھر والنفقۃ لأن قولہ ومن لم یستطع عطف علی من استطاع ولو حمل الباءۃ علی الجماع لم یستقم۔

رد المحتار: (6/3، ط: دار الفکر)
(قولہ:وعند التوقان)۔۔۔ والمراد شدة الاشتياق كما في الزيلعي أي بحيث يخاف الوقوع في الزنا لو لم يتزوج ۔۔۔ قوله ( وهذا إن ملك المهر والنفقة) ۔۔۔ قلت ومقتضاه الكراهة أيضا عند عدم ملك المهر والنفقة لأنهما حق العبد أيضا ۔

الفقہ الاسلامی و ادلتہ: (6516/9، ط: دار الفکر)
ورأى الحنفية: أن الزواج واجب إذا خاف المرء الوقوع في الفاحشة بعدم الزواج خوفاً دون اليقين، وكان قادراً على مؤن الزواج، من مهر ونفقة، ولايخاف ظلم المرأة ولا التقصير في حقها ۔۔۔ يستحب عند الجمهور غير الشافعي الزواج إذا كان الشخص معتدل المزاج، بحيث لا يخشى الوقوع في الزنا إن لم يتزوج، ولا يخشى أن يظلم زوجته إن تزوج وحالة الاعتدال هذه هي الغالبة عند أكثر الناس۔

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 861 May 24, 2021
qarz ada karne say pehle nikkah karne ka hukum, Order / ruling to marry before paying the debt

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Nikah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.