عنوان: 1 ملازمت کی غرض سے غیر مسلم ممالک میں رہائش اختیار کرنے کا حکم 2 غیر اسلامی کلچر کو فروغ دینے والی غیر مسلم کمپنی میں ملازمت کرنے کا حکم(7945-No)

سوال: مفتی صاحب ! (1) کیا غیر مسلم ملک میں روزگار کے مقاصد کے لئے رہنا جائز ہے؟
(2) کیا بین الاقوامی غیر مسلم ملکیت والی کمپنیوں میں کام کرنا جائز ہے، جو آزادانہ طور پر ہم جنس شادی سے متعلق غیر اسلامی ثقافت کی تائید / ترویج کرتے ہیں؟

جواب: 1- اگر کوئی شخص معاشی مشکلات کا شکار ہو٬ اور اسے اپنے اسلامی ملک میں معاشی وسائل حاصل نہ ہوں، تو ان حالات میں اگر اس کو کسی غیر مسلم ملک میں کوئی جائز ملازمت مل جائے، تو اس کے لئے وہاں رہائش اختیار کرنا جائز ہے٬ بشرطیکہ اس بات کا اطمینان ہو کہ وہاں جاکر عملی زندگی میں دین کے احکام پر کار بند رہے گا اور وہاں رائج شده منکرات و فواحشات سے اپنے کو محفوظ رکھ سکے گا۔
لیکن اگر اپنے اسلامی ملک میں مناسب ذریعہ معاش کا بندوبست ہوسکتا ہو٬ تو محض معیار زندگی بلند کرنے اور (اپنے فہم کے مطابق) بہتر زندگی گزارنے کی خاطر غیر مسلم ممالک میں مستقل سکونت اختیار کرنا مناسب نہیں٬ اس سے اجتناب کرنا چاہیے۔
2- غیر مسلموں کی کمپنیوں اور اداروں میں جائز کام کی ملازمت کرنا بذاتِ خود جائز ہے٬ البتہ جو کمپنیان اور ادارے فلاحی کاموں کی آڑ میں باطل مذہب کی تبلیغ وترویج کر رہے ہوں٬ یا فحاشی اور عریانی پھیلانے کی کوشش کر رہے ہوں٬ ایسی کمپنی یا ادارے کے یہاں ملازمت اختیار کرنا "تعاون علی المعصیة" (ناجائز کام میں معاونت) کی بناء پر شرعا درست نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن أبي داود: (باب في الإقامة بأرض الشرك، رقم الحدیث: 2787)
عن سمرة بن جندب، أما بعد قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «من جامع المشرك وسكن معه فإنه مثله»".

و فیہ ایضاً: (بَابُ النَّهْيِ عَنْ قَتْلِ مَنِ اعْتَصَمَ بِالسُّجُودِ، رقم الحدیث: 2645)
"عن جرير بن عبد الله، قال: بعث رسول الله صلى الله عليه وسلم سرية إلى خثعم فاعتصم ناس منهم بالسجود، فأسرع فيهم القتل قال: فبلغ ذلك النبي صلى الله عليه وسلم فأمر لهم بنصف العقل وقال: «أنا بريء من كل مسلم يقيم بين أظهر المشركين». قالوا: يا رسول الله لم؟ قال: «لاتراءى ناراهما». قال أبو داود: «رواه هشيم، ومعمر، وخالد الواسطي، وجماعة لم يذكروا جريراً».

معالم السنن: (271/2)
"قال: أنا بريء من كل مسلم يقيم بين أظهر المشركين. قالوا: يا رسول الله! لِمَ؟ قال: لاترايا ناراهما... وقوله: لاترايا ناراهما. فيه وجوه: أحدها، معناه: لايستوي حكماهما، قاله بعض أهل العلم. وقال بعضهم: معناه أن الله قد فرق بين داري الإسلام والكفر، فلايجوز لمسلم أن يساكن الكفار في بلادهم حتى إذا أوقدوا ناراً كان منهم بحيث يراها.
وفيه دلالة على كراهة دخول المسلم دار الحرب للتجارة والمقام فيها أكثر من مدة أربعة أيام.
وفيه وجه ثالث ذكره بعض أهل اللغة، قال: معناه لايتسم المسلم بسمة المشرك ولايتشبه به في هديه وشكله، والعرب تقول (ما نار بعيرك أي ما سمته) ومن هذا قولهم: (نارها نجارها) يريدون أن ميسمها يدل على كومها وعتقها

فتح الباري لابن حجر: (452/4، ط: دار المعرفة)
" (قوله باب هل يؤاجر الرجل نفسه من مشرك في أرض الحرب)
أورد فيه حديث خباب وهو إذ ذاك مسلم في عمله للعاص بن وائل وهو مشرك وكان ذلك بمكة وهي إذ ذاك دار حرب واطلع النبي صلى الله عليه وسلم على ذلك وأقره ولم يجزم المصنف بالحكم لاحتمال أن يكون الجواز مقيدا بالضرورة أو أن جواز ذلك كان قبل الإذن في قتال المشركين ومنابذتهم وقبل الأمر بعدم إذلال المؤمن نفسه وقال المهلب كره أهل العلم ذلك إلا لضرورة بشرطين أحدهما أن يكون عمله فيما يحل للمسلم فعله والآخر أن لا يعينه على ما يعود ضرره على المسلمين وقال بن المنير استقرت المذاهب على أن الصناع في حوانيتهم يجوز لهم العمل لأهل الذمة ولا يعد ذلك من الذلة بخلاف أن يخدمه في منزله وبطريق التبعية له والله أعلم"

بحوث في قضایا فقہیۃ معاصرة: (331/1-328، ط: مکتبہ دار العلوم کراتشي)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 856 Jul 07, 2021
1mulazamat ki gharz say ghair muslim mumalik mai rihaish ikhtiyar karne ka hukum 2 ghair islami culture ko faroogh dene wali ghair muslim company mai mulazamat karne ka hukum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Employee & Employment

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.