عنوان: پیشاب کی نلکی(Catheter) لگائے ہوئے شخص کے وضو کا حکم(828-No)

سوال: کسی کے پیشاب کا بیگ لگا ہو تو وضو کا کیا حکم ہے؟

جواب: اگر پیشاب باہر نکلنے کے لیے مخصوص نلکی(Catheter) یا بیگ لگادیا جائے، جس سے پیشاب آتا رہے، اس نلکی سے پیشاب آنے سے وضو ٹوٹ جاتا ہے۔
نوٹ: چونکہ اس نلکی کے ذریعے کسی بھی وقت پیشاب خارج ہو جاتا ہے اور مریض کو اس کا پتا بھی نہیں چلتا کہ کب پیشاب خارج ہوا ہے، لہذا ایسا شخص معذور کے حکم میں ہے، معذور کا حکم یہ ہے کہ ہر نماز کے لیے نیا وضو کرے گا اور اس وضو سے جتنی چاہے، عبادت کرسکتا ہے، وقت نکلتے ہی اس کا وضو ختم ہوجائے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

الفتاوی الھندیۃ: (9/1، ط: دار الفکر)
(الفصل الخامس في نواقض الوضوء) منها ما يخرج من السبيلين من البول والغائط والريح الخارجة من الدبر والودي والمذي والمني والدودة والحصاة، الغائط يوجب الوضوء قل أو كثر وكذلك البول والريح الخارجة من الدبر. كذا في المحيط.

و فیھا ایضاً: (41/1، ط: دار الفکر)
المستحاضة ومن به سلس البول أو استطلاق البطن أو انفلات الريح أو رعاف دائم أو جرح لا يرقأ يتوضئون لوقت كل صلاة ويصلون بذلك الوضوء في الوقت ما شاءوا من الفرائض والنوافل هكذا في البحر الرائق۔۔۔۔ويبطل الوضوء عند خروج وقت المفروضة بالحدث السابق. هكذا في الهداية وهو الصحيح.

بدائع الصنائع: (27/1، ط: دار الکتب العلمیۃ)
(وأما) أصحاب الأعذار كالمستحاضة، وصاحب الجرح السائل، والمبطون ومن به سلس البول، ومن به رعاف دائم أو ريح، ونحو ذلك ممن لا يمضي عليه وقت صلاة إلا، ويوجد ما ابتلي به من الحدث فيه فخروج النجس من هؤلاء لا يكون حدثا في الحال ما دام وقت الصلاة قائما، حتى أن المستحاضة لو توضأت في أول الوقت فلها أن تصلي ما شاءت من الفرائض، والنوافل ما لم يخرج الوقت، وإن دام السيلان

رد المحتار: (149/1، ط: دار الفکر)
والحاصل أن الصوم يبطل بالدخول، والوضوء بالخروج

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 2090 Feb 10, 2019
peeshab ki nalki catheter lagy huye shakas ky wazu ka hukum, order of abulution of a person who have inserted catheter

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Medical Treatment

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.