عنوان: "تم اپنے آپ کو تین الفاظ سے فارغ سمجھو" کہنے کی صورت میں طلاق واقع ہونے کا حکم (8694-No)

سوال: حضرت مفتی صاحب دامت برکاتہم!مندرجہ ذیل مسئلہ میں رہنمائی فرمائیں:
ایک شخص کا اپنی بیوی سے زبانی تکرار ہو رہا تھا، اس نے غصے میں آکر اپنی بیوی سے یہ الفاظ کہے: تم اپنے آپ کو تین الفاظ سے فارغ سمجھو، اس کی نیت طلاق کی نہیں تھی، بلکہ دھمکی کی نیت تھی، مذکورہ صورت میں طلاق واقع ہوگی یا نہیں، اگر ہوگی تو کتنی طلاقیں واقع ہونگی؟
جزاکم اللہ خیرا کثیرا

جواب: واضح رہے کہ یہ الفاظ کہ "تم اپنے آپ کو تین الفاظ سے فارغ سمجھو" الفاظِ کنایہ ہیں، اگر شوہر نے مذکورہ الفاظ بطور دھمکی کے کہے ہیں اور طلاق دینے کی نیت نہیں تھی، تو ان الفاظ سے طلاق واقع نہیں ہوگی۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

البحر الرائق: (مسائل متفر قة، 549/8، ط: دار الکتاب الاسلامی)
( ولو قال الزوج داده أنكار وكرده أنكار ) لا يقع الطلاق ( وإن نوى الوقوع ) والفرق بينهما أن في الأولى إخبارا عن وقوع فيقع الطلاق وفي الثاني ليس بأخبار لأن معنى قوله داده أنكار افرضي أنه وقع أو احسبي فلا يقع به شيء وأنكار بفتح الهمزةوسكون النون وفتح الكاف الصماءوفي آخره راءمهملة ومعناه افرضي وقدري۔

مجمع الانھر: (736/2، ط: دار إحياء التراث العربي)
ولو قالت المرأة مراطلاق ده فقال الزوج داده كير أو کردہ كير أو داده باد أو کردہ باد معناه أعطني طلاقا فقال افرضي وقدري أنه قد أعطى أو أنه قد فعل أو أنه كان أعطى أو أنه كان قد فعل لأن قوله كير معناه الأصلي أمسك لكن معناه هنا افرضي وقدري إن نوى الطلاق يقع وإلا أي وإن لم ينو فلا يقع لاحتمال الوعد والإيقاع فيحتاج إلى نية الإيقاع ولو قال الزوج داده است في جواب قولها مراطلاق ده أو کردہ است يقع الطلاق وإن لم ينو لأنه لا يحتمل غير الإيقاع فلا يحتاج إلى النية ولو قال داده آنكار و کردہ آنكار لا يقع الطلاق وإن نوى الوقوع والفرق بينهما أن في الأول إخبارا عن الوقوع فيقع مطلقا وفي الثانية ليس بإخبار لأن معنى قوله داده آنكار افرضي أنه وقع أو احسبي فلا يقع به شيء.

امداد الاحکام: (428/2، ط: مکتبۃ دار العلوم کراتشی)

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 625 Nov 01, 2021

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Divorce

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.