عنوان: خطبہ کے درمیان غیر عربی زبان میں تشریح کرنا(8893-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! کیا خطیب کا جمعہ کے خطبہ کے دوران عربی جملہ کا اردو یا مقامی زبان میں مطلب یا تشریح کرنا شرعاًجائز ہے؟

جواب: جمعہ کے دونوں خطبے عربی زبان میں ہونا ضروری ہیں، اس لیے جمعہ کے خطبے میں اردو یا کسی مقامی زبان میں تشریح کرنے کی گنجائش نہیں ہے۔
اگر تشریح کرنی ہو، تو خطبہ سے پہلے یا جمعہ کی نماز کے بعد کرلی جائے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

رسالۃ آکام النفائس فی الاذکار بلسان: (ص: 46- 47، ط: ادارۃ القرآن و العلوم الاسلامیۃ)
"الخطبة بالفارسية التي احدثوها واعتقدوا حسنها ليس الباعث اليها الا عدم فهم العجم اللغة العربية ، وهذا الباعث قد كان موجودا في عصر خير البرية، وان كانت في اشتباه فلا اشتباه في عصر الصحابة والتابعين ومن تبعهم من الائمة المجتهدين حيث فتحت الامصار الشاسعة والديار الواسعة واسلم كثير الحبش والروم والعجم وغيرهم من الاعجام، وحضروا مجالس الجمع والاعياد وغيرها من شعائر الاسلام، وقد كان اكثرهم لا يعرفون اللغة العربية، ومع ذالك لم يخطب لهم احد منهم بغير العربية، ولما ثبت وجود الباعث في تلك الازمنة وفقدان المانع والتكاسل ونحوه معلوم بالقواعد المبرهنة لم يبق الا الكراهة التي هي اوفى درجات الضلالة".

عمدة الرعايۃ علی شرح الوقایۃ: (باب صلاۃالجمعہ، 324/2، رقم الحاشیۃ: 4، ط: دار الکتب العلمیۃ)
"لاشك في ان الخطبة بغير العربية خلاف السنة المتوارثة عن النبي صلي الله عليه وسلم والصحابة رضي الله تعالي عنهم، فيكون مكروها تحريما".

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 948 Dec 10, 2021
khutba ke / kay darmyan ghair arbi zaban me / may tashreeh karna

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Eidain Prayers

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.