عنوان: عذر کی وجہ سے موزوں پر مسح نہ کرنے کی صورت میں کسی دوسرے شخص سے مسح کروانا(8995-No)

سوال: ایک صاحب بہت موٹے ہیں، آفس میں نماز پڑھنے کے لیے موزے کے اوپر سے پاؤں کا مسح کرتے ہیں، آفس میں وضو کرنے کی کوئی مناسب جگہ نہیں ہے اور وہ ٹانگ اور کمر کے شدید درد کی وجہ سے بالکل جھک نہیں پاتے تو کیا وہ موزے کے اوپر سے اشارے سے مسح کر کے نماز پڑھ سکتے ہیں؟

جواب: سوال میں ذکر کردہ صورت میں اگر وضو کرنے والے شخص نے مروجہ سوتی، اونی یا نائیلون وغیرہ کے باریک موزے پہنے ہوں تو چونکہ ان موزوں پر بالاتفاق مسح کرنا جائز نہیں ہے، لہذا ایسے موزے اتار کر باقاعدہ پاؤں دھونا فرض ہے، لیکن اگر خود پاؤں دھونے میں کمر کی تکلیف بڑھنے کا اندیشہ ہو تو کسی اور شخص سے بھی پاؤں دھلوائے جا سکتے ہیں۔
چونکہ آپ کے آفس میں باقاعدہ وضو کرنے کا انتظام نہیں ہے، لہذا سوال میں مذکورہ صورت کا ایک بہتر حل یہ ہے کہ صبح آفس آتے وقت وضو کرکے چمڑے کے موزے پہن لیے جائیں اور آفس میں وضو کرتے وقت ان پر مسح کر لیا جائے، اگر خود مسح کرنے میں دشواری اور تکلیف ہو تو کسی اور شخص سے بھی مسح کروانا جائز ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (المائدۃ، الآیۃ: 6)
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلَاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ وَأَيْدِيَكُمْ إِلَى الْمَرَافِقِ وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ ۚ وَإِنْ كُنْتُمْ جُنُبًا فَاطَّهَّرُوا ۚ وَإِنْ كُنْتُمْ مَرْضَىٰ أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ أَوْ جَاءَ أَحَدٌ مِنْكُمْ مِنَ الْغَائِطِ أَوْ لَامَسْتُمُ النِّسَاءَ فَلَمْ تَجِدُوا مَاءً فَتَيَمَّمُوا صَعِيدًا طَيِّبًا فَامْسَحُوا بِوُجُوهِكُمْ وَأَيْدِيكُمْ مِنْهُ ۚ مَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيَجْعَلَ عَلَيْكُمْ مِنْ حَرَجٍ وَلَٰكِنْ يُرِيدُ لِيُطَهِّرَكُمْ وَلِيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكُمْ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ o

عمدة القاري: (60/3، ط: دار إحياء التراث العربي)
ولما أجمعوا أنه جائز للمريض أن يوضئه غيره، وييممه إذا لم يستطع، ولا يجوز أن يصلي عنه إذا لم يستطع، دل أن حكم الوضوء بخلاف حكم الصلاة. قال: وهذا الباب رد لما روي عن جماعة أنهم قالوا: نكره أن يشركنا في الوضوء أحد.
 
حاشية الطحطاوي علي مراقي الفلاح: (ص: 75، ط: دار الكتب العلمية)
"وعدم الاستعانة بغيره" ليقيم العبادة بنفسه من غير إعانة غيره عليها بلا عذر.
"وعدم الإستعانة بغيره" قال الكرماني لا كراهة في الصب ولا يقال إنه خلاف الأولى وساق عدة أحاديث دالة على أن النبي صلى الله عليه وسلم فعله وضعف ما يدل على الكراهة وممن كان يستعين على وضوئه بغيره عثمان وفعله ناس من كبار التابعين كما في العيني على البخاري.

رد المحتار: (127/1، ط: دار الفکر)
وحاصله أن الاستعانة في الوضوء إن كانت بصب الماء أو استقائه أو إحضاره فلا كراهة بها أصلا ولو بطلبه وإن كانت بالغسل والمسح فتكره بلا عذر؛ ولذا قال في التتارخانية: ومن الآداب أن يقوم بأمر الوضوء بنفسه ولو استعان بغيره جاز بعد أن لا يكون الغاسل غيره بل يغسل بنفسه.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 682 Dec 28, 2021
uzar ki waja se / say mozoo / mozon / soucks per / par masah na karne ki sorat me / mein kisi dosre / dosrey shakhs se / say masah karwane ka sharai / sharae hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Purity & Impurity

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.