عنوان: خود کشی کرنے کے بعد اسی سبب سے موت واقع نہ ہو اور طبعی موت انتقال ہوجائے تو کیا یہ موت خود کشی کے زمرے میں آئے گی؟ (9237-No)

سوال: السلام علیکم، مفتی صاحب! اگر کوئی لڑکی کسی پریشانی کی وجہ سے خود کشی(suicide) کرنے کی کوشش کرے، اور صرف ڈرانے کے لیے اپنے آپ کو آگ لگالے، یہ سوچتے ہوئے کہ کوئی مجھے بچالے گا، لیکن کسی نے نہیں پچایا اور وہ اچھی خاصی جل گئی، treatment کے بعد ٹھیک ہوگئی تھی، کھانا، پینا اور باتیں کرنا بھی شروع کردیا تھا، مگر اچانک اس کی موت واقع ہوگئی، تو اس کی یہ موت خود کشی (suicide) شمار ہوگی؟ رہنمائی فرمادیں۔

جواب: واضح رہے کہ خود کشی کرنا گناہ کبیرہ ہے، اگر خود کشی کا اقدام کرنے کے بعد اسی سبب سے موت واقع ہوئی ہو، تو وہ خودکشی کے زمرے میں آئے گی۔
اور اگر خود کشی کا اقدام کرنے کے بعد اسی سبب سے موت واقع نہیں ہوئی، بلکہ مکمل صحت یاب ہوجانے کے بعد طبعی موت سے انتقال ہوا ہو، تو ایسی صورت میں اگر توبہ نہ کی ہو، تو خود کشی کے اقدام کا گناہ ہوگا، البتہ موت خود کشی میں شمار نہیں ہوگی۔
اور ایسی صورت میں اگر اس نے اقدام خود کشی کے گناہ سے توبہ کرلی ہو، تو اللہ سے امید ہے کہ اللہ پاک اس کی مغفرت فرمادے گا اور دائمی عذاب سے نجات دیدے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (النساء، الایة: 29)
لا تقتلوا أنفسكم....الخ

صحیح البخاری: (باب شرب السم والدواء، رقم الحدیث: 5778، 139/7، ط: دار طوق النجاۃ)
عن أبي هريرة رضي الله عنه، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: من تردى من جبل فقتل نفسه، فهو في نار جهنم يتردى فيه خالدا مخلدا فيها أبدا، ومن تحسى سما فقتل نفسه، فسمه في يده يتحساه في نار جهنم خالدا مخلدا فيها أبدا، ومن قتل نفسه بحديدة، فحديدته في يده يجأ بها في بطنه في نار جهنم خالدا مخلدا فيها أبدا.

الميسر في شرح مصابيح السنة للتُّورِبِشْتِي: (810/3، ط: مكتبة نزار مصطفى الباز)
لما كان الإنسان بصدد أن يحمله الضجر والحنق والضغب على إتلاف نفسه ويسول له الشيطان أن الخطب فيه يسير وهو أهون من قتل نفس أخرى حرم قتلها عليه وإذا لم يكن لصنيعه مُطالب من قبل الخلق فالله يغفر له۔۔۔ من جملة ما ذكرنا من الأحاديث الدالة على أن الخلود غير واقع في حق من أتى بالشهادتين وإن قتل نفسه؛ لأن نبي الله صلى الله عليه دعا للجاني على نفسه بالمغفرة.

شرح الطيبي على مشكاة المصابيح: (2457/8، ط: مكتبة نزار مصطفى الباز)
والظاهر أن المراد من هؤلاء الذين فعلوا ذلك مستحلين له، وإن أريد منه العموم فالمراد من الخلود والتأبيد المكث الطويل المشترك بين دوام الانقطاع له، واستمرار مديد ينقطع بعد حين بعيد لاستعمالها في المعنيين، فيقال: وقف وقفاً مخلداً مؤبداً، وأدخل فلان حبس الأبد، والاشتراك والمجاز خلاف الأصل فيجب جعلهما للقدر المشترك بينهما؛ وللتوفيق بينه وبين ما ذكرنا من الدلائل. فإن قلت: ما تصنع بالحديث الذي يتلوه مروياً عن جندب عن النبي صلى الله عليه وسلم بادرني عبدي بنفسه. قلت هو حكاية حال فلا عموم فيها إذ يحتمل أن الرجل كان كافراً أو ارتد لشدة الجراحة أو قتل نفسه مستبيحاً، مع أن قوله: ((فحرمت عليه الجنة)) ليس فيه ما يدل ظناً علي الدوام والإقناط الكلي فضلا عن القطع.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 883 Jan 31, 2022
khodkushi karne k / kay bad esi sabab se / say moot

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Funeral & Jinaza

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.