عنوان: جہاز کے بیت الخلاء میں وضو کرتے وقت بیسن میں پاؤں دھونے کی مشقت کی صورت میں وضو کا حکم (9326-No)

سوال: جہاز میں سفر کے دوران بیت الخلاء اتنے چھوٹے ہوتے ہیں کہ وضو کے لیے پاؤں اٹھا کر بیسن میں رکھنا اور دھونا نا ممکن ہوتا ہے، خصوصاً جبکہ چمڑے کے موزے بھی دستیاب نہ ہوں تو کیا ایسی صورت میں نائیلون کے موزوں کے اوپر مسح کرکے وقت پر نماز ادا کرنا بہتر ہے یا نماز قضا کر دی جائے یا اپنی منزل پر پہنچ کر مکمل وضو کرکے پورے دن کی قضا نمازیں پڑھنا بہتر ہے؟

جواب: واضح رہے کہ اگر جہاز کے بیت الخلاء میں وضو کرتے وقت بیسن میں پاؤں دھونا ناممکن ہو تو باوضو نماز پڑھنے کی بہتر صورت یہ ہے کہ سفر شروع کرنے سے پہلے ہی ائیرپورٹ پر مکمل وضو کرلیا جائے، اس کے بعد چمڑے کے موزے پہن لیے جائیں، جہاز میں ضرورت پڑنے پر وضو کے باقی اعضاء کو دھو لیا جائے، اور پاؤں دھونے کے بجائےان پر مسح کر لیا جائے اور وقت پر نماز پڑھ لی جائے، مذکورہ صورت میں بھی نائیلون کے موزوں پر مسح کرنا جائز نہیں ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

القرآن الکریم: (المائدۃ، الآیۃ: 6)
یٰۤاَیُّہَا الَّذِیۡنَ اٰمَنُوۡۤا اِذَا قُمۡتُمۡ  اِلَی الصَّلٰوۃِ فَاغۡسِلُوۡا وُجُوۡہَکُمۡ وَ اَیۡدِیَکُمۡ  اِلَی الۡمَرَافِقِ وَ امۡسَحُوۡا بِرُءُوۡسِکُمۡ وَ اَرۡجُلَکُمۡ  اِلَی الۡکَعۡبَیۡنِ ؕ وَ اِنۡ کُنۡتُمۡ جُنُبًا فَاطَّہَّرُوۡا ؕ وَ اِنۡ کُنۡتُمۡ مَّرۡضٰۤی اَوۡ عَلٰی سَفَرٍ  اَوۡ جَآءَ  اَحَدٌ مِّنۡکُمۡ  مِّنَ الۡغَآئِطِ اَوۡ لٰمَسۡتُمُ النِّسَآءَ  فَلَمۡ  تَجِدُوۡا مَآءً فَتَیَمَّمُوۡا صَعِیۡدًا طَیِّبًا فَامۡسَحُوۡا بِوُجُوۡہِکُمۡ وَ اَیۡدِیۡکُمۡ مِّنۡہُ ؕ مَا یُرِیۡدُ اللّٰہُ لِیَجۡعَلَ عَلَیۡکُمۡ مِّنۡ حَرَجٍ وَّ لٰکِنۡ یُّرِیۡدُ لِیُطَہِّرَکُمۡ وَ لِیُتِمَّ نِعۡمَتَہٗ عَلَیۡکُمۡ لَعَلَّکُمۡ تَشۡکُرُوۡنَo

بدائع الصنائع: (مطلب المسح علی الجوارب، 10/1، ط: دار الکتب العلمیۃ)
فالمسح على الخفين جائز عند عامة الفقهاء، وعامة الصحابة - رضي الله عنهم - إلا شيئا قليلا....وأما المسح على الجوربين، فإن كانا مجلدين، أو منعلين، يجزيه بلا خلاف عند أصحابنا وإن لم يكونا مجلدين، ولا منعلين، فإن كانا رقيقين يشفان الماء، لا يجوز المسح عليهما بالإجماع، وإن كانا ثخينين لا يجوز عند أبي حنيفة وعند أبي يوسف، ومحمد يجوز.

الھندیۃ: (32/1، ط: دار الفکر)
ويمسح على الجورب المجلد وهو الذي وضع الجلد على أعلاه وأسفله. هكذا في الكافي.
والمنعل وهو الذي وضع الجلد على أسفله كالنعل للقدم. هكذا في السراج الوهاج والثخين الذي ليس مجلدا ولا منعلا بشرط أن يستمسك على الساق بلا ربط ولا يرى ما تحته وعليه الفتوى. كذا في النهر الفائق.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 832 Feb 22, 2022
jahaz k bait ul khla me / mein / may wazu karte waqt beson me / mein / may pao / paon dhone / dhoney ki mushaqat ki sorat me / mein / may wazu ka hokom / hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Purity & Impurity

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.