عنوان: دودھ میں برف ڈال کر فروخت کرنے کا حکم(9778-No)

سوال: ہم دودھ کا کاروبار کرتے ہیں اور دودھ میں برف ڈالتے ہیں جو گاہک کو بھی معلوم ہوتا ہے تو کیا دودھ میں برف ڈالنا درست ہے؟

جواب: اگر خریدار کے پوچھنے پر آپ کی طرف سے کوئی جھوٹ یا غلط بیانی نہیں کی جاتی ہے، اور خریدار کو بھی اس بات کا علم ہو، تو پھر اس میں برف ڈال کر فروخت کرنا شرعا درست ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

سنن الترمذي: (كتاب الصوم، رقم الحدیث: 1315، 598/3، ط: شركة مكتبة و مطبعة مصطفى البابي)
عن أبي هريرة، أن رسول الله صلى الله عليه وسلم مر على صبرة من طعام، فأدخل يده فيها، فنالت أصابعه بللا، فقال: «يا صاحب الطعام، ما هذا؟»، قال: أصابته السماء يا رسول الله، قال: «أفلا جعلته فوق الطعام حتى يراه الناس»، ثم قال: «من غش فليس منا»وفي الباب عن ابن عمر، وأبي الحمراء، وابن عباس، وبريدة، وأبي بردة بن نيار، وحذيفة بن اليمان: حديث أبي هريرة حديث حسن صحيح والعمل على هذا عند أهل العلم كرهوا الغش، وقالوا: الغش حرام۔

الدر المختار مع رد المحتار: (باب خيار العيب، 47/5، ط: دار الفكر)
لا يحل كتمان العيب في مبيع أو ثمن؛ لأن الغش حرام (قوله؛ لأن الغش حرام) ذكر في البحر أو الباب بعد ذلك عن البزازية عن الفتاوى: إذا باع سلعة معيبة، عليه البيان وإن لم يبين قال بعض مشايخنا يفسق وترد شهادته

واللہ تعالیٰ أعلم بالصواب
دار الافتاء الاخلاص،کراچی

Print Full Screen Views: 942 Aug 17, 2022
doodh / milk me / mein baraf dal kar farokht karne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Business & Financial

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.