عنوان: حیض کی حالت میں عمرہ ادا کرنے کا حکم (9958-No)

سوال: حیض کی حالت میں عمرہ کے افعال ادا کرنے پر کیا حکم ہے کیا دم دے کر عمرہ بھی دوبارہ کرنا ہوگا اور احرام کی کیا صورت ہوگی جب کہ اب ایک دن مکہ میں باقی ہے؟

جواب: اگر حیض کی حالت میں پورا عمره ادا كيا يا كم از كم عمرہ کے طواف کا ایک چکر بھی اس حالت ميں پورا کرلے تو اس پر حدود حرم میں دم دینا واجب ہے، البتہ اس عمرہ کی قضاء لازم نہیں ہے، اور اگر پاک ہونے کے بعد طواف دوبارہ کرلیا تو دم ساقط ہوجائے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دلائل:

صحيح البخاري: (2/ 159 ط: دار طوق النجاة)
‌‌باب: تقضي ‌الحائض ‌المناسك كلها إلا الطواف بالبيت، وإذا سعى على غير وضوء بين الصفا والمروة: (1650) حدثنا ‌عبد الله بن يوسف: أخبرنا ‌مالك، عن ‌عبد الرحمن بن القاسم، عن ‌أبيه، عن ‌عائشة رضي الله عنها أنها قالت: "قدمت مكة وأنا حائض، ولم أطف بالبيت، ولا بين الصفا والمروة، قالت: فشكوت ذلك إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم، قال: افعلي كما يفعل الحاج، غير أن لا تطوفي بالبيت حتى تطهري".

رد المحتار: (2/ 551، ط: دار الفكر)
ولو طاف للعمرة كله أو أكثره أو أقله ولو ‌شوطا جنبا أو ‌حائضا أو نفساء أو محدثا فعليه شاة لا فرق فيه بين الكثير والقليل والجنب والمحدث لأنه لا مدخل في طواف العمرة للبدنة ولا للصدقة. بخلاف طواف الزيارة، وكذا لو ترك منه أي من طواف العمرة أقله ولو شوطا فعليه دم وإن أعاده سقط عنه الدم.

واللہ تعالٰی اعلم بالصواب
دارالافتاء الاخلاص، کراچی

Print Full Screen Views: 860 Nov 21, 2022
heiz / haiz ki halat me / mein umrah ada karne ka hokom /hokum

Find here answers of your daily concerns or questions about daily life according to Islam and Sharia. This category covers your asking about the category of Hajj (Pilgrimage) & Umrah

Managed by: Hamariweb.com / Islamuna.com

Copyright © Al-Ikhalsonline 2024.